پرینت سه بعدی Metal Jet

مزاياي پرينتر سه بعدي دندانسازي

پرینت سه بعدی Metal Jet

۶ بازديد
HP مدتی میباشد که در موضوع تکنولوژی پرینت سه آینده binder jet فعالیت دارد پرینتر سه بعدی دندانسازی و مشتقات متعدد آن را به اکران می‌گذارد. آنان تکنولوژی تازه پرینت سه آتی Metal Jet را ساخته اند که از مشتقات تکنیک Binder Jetting بوده و مشابهت هایی به فناوری Metal Jet Fusion داراست. تکنولوژی پرینتر سه آینده Metal Jet برای ساخت‌و‌ساز وسعت بالای قطعات فلزی در سطح بالایی از سود وری و با مخارج تحت خیس است. پیرو بیشتر بخوانید.
تکنولوژی تازه پرینت سه آتی Metal Jet
HP داعیه می نماید که تلاش این تکنیک در مقایسه با بقیه شیوه های پرینت سه آینده فلزی۵۰ موازی بیشتر بوده، درحالی که ارزان خیس از سیستم های شبیه خویش میباشد. Metal Jet می‌تواند قطعاتی با وضوح افقی ۴تا۷ میکرون و ضخامت لایه ۲۵تا۴۰ میکرون چاپ نماید.
براساس برآوردها سیستم های Metal Jetting قیمتی حدود ۳۹۹،۰۰۰ دلار یا این که کمتر خواهند داشت. وسعت مثال فعلی دستگاه Metal Jet تشکیل شده ۴۳۰ × ۳۲۰ × ۲۰۰ میلی متر میباشد. HP همینطور در درحال حاضر فعال‌ساز‌ی خدمت ساخت و ساز Metal Jet برای پیشنهاد قطعات آنلاین از سال ۲۰۱۹ میباشد.
مقایسه تکنولوژی Metal Jet با بقیه فناوری های پرینت سه آتی
HP ورژن ی Metal Jet پرینتر سه آتی را درنمایشگاه در بین المللی تشکیل داد معرفی می نماید. بخش اعظمی از مفسران این فناوری را با تکنولوژی Metal Jet Fusion به جهت مشابهت های این دو شیوه مقایسه می نمایند. با این که در هر دو تکنولوژی از binder به کار گیری می‌گردد، روند بسیار متعدد میباشد. در حالی که Metal Jet Fusion جوهر binding را بر روی پودر پلاستیکی قرار میدهد، Metal Jetting یک binder را بر روی پودر فلز میباشد. Metal Jet Fusion از چراغ های گرمایشی برای ذوب مواد به کارگیری می نماید، این در حالی میباشد کهMetal Jet تکنولوژی سبز بوده و بایستی در صنعت استاندارد پوسته گیری تزریقی فلز در کوره فلزکاری شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.