آرشیو اردیبهشت ماه 1401

مزاياي پرينتر سه بعدي دندانسازي

تولید لامپ های رومیزی با پرینت سه بعدی

۸ بازديد
بنیانگذاران کمپانی گانتری شم کردند که مسافت پرینتر سه بعدی دندانسازی میان چینش های منازل ساده و دکورهای گران‌قیمت را می قدرت با فناوری پرینت سه آینده و مقداری ابتکار عمل لبریز کرد. با این هم اکنون به گفته آن‌ها یک خلل وجود داراست و آن این میباشد که صرفا یک نوع پرینت سه آجل وجود داراست که به اندازه کافی مقرون به صرفه میباشد تا مصرف کننده هایی با حالت مالی میانگین ​​نیز توانگری خرید آن را داشته باشد. این تکنولوژی پرینت سه آینده فناوری FFF / FDM میباشد که سطح چگونگی آن ابدا لاکچری وجود ندارد و خطوط لایه ها قابل مشاهده میباشد.
پرینت سه آجل چراغ های رومیزی
البته کمپانی گانتری این خلل را با یک چاره بی آلایش حل می نماید: یه خرده شن و ماسه مدل و یک پوشش رنگ با محور آب. نتیجه ها بسیار امید بخش میباشد. چراغ های رومیزی آن‌ها از منابع امروزی و درخشان نوروروشنایی میباشند که به راحتی میتوانند با اثرها هنری در نمایشگاه های یک آلبوم نادرست گرفته شوند. انگیزه این مسئله این میباشد که گانتری سختی ها فی مابین طراحان و مصرف کنندگان را از فی مابین میبرد. طراحان می‌توانند بطور بدون واسطه از روش سایت مبادرت به فروش چیدمان نورپردازی خویش نمایند و کمپانی Create Hub تک تک بعد ها اتصالات، چراغ ها و بقیه طاقت فرسا افزارهای غیر قابل چاپ را در مشت طراحان قرار میدهد. مهندسان کمپانی گانتری مستقیماً با طراحان رابطه برقرار می نمایند تا به آن‌ها در سئو سبک های خویش برای چاپ و فرآیند پس پردازش امداد نمایند. بعد از اتمام پباده سازی، کمپانی گانتری همگی عملیات چاپ، مونتاژ و حمل را در دست گرفتن می نماید و طراحان برای هر فروش حق امتیاز اخذ می نمایند.

ساخت سنسور هشدار شرایط آب و هوایی خطرناک با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی

۷ بازديد
بعداز توفیق نخستین این دستگاه در پایانه های هواشناسی،۳D-PAWS فعلا بر سنسور سنجش پرینتر سه بعدی دندانسازی از خط مش بدور جدیدی تمرکز نموده است. مقصود از این پروژه پباده سازی سیستمی میباشد که بتواند تغییرات جریان، گردباد های ناگهانی در کنار دریا و بارش برف در بخش ها کوهستانی دورافتاده را تشخیص دهد. Martin Steinson، مهندس مکانیک و طراح دستگاه های ۳D-PAWS بیان کرد: “ما در هم اکنون مجاورت ‌خیس شدن به بسط یک سیستم هشدار کاربردی هستیم. ما می‌ توانیم پایانه‌ های هواشناسی و حیران های سنجش جریان را برای ارائه اطلاعاتی که می ‌تواند بر معاش روزانه عموم تأثیر بگذارد مخلوط کنیم.” براین اساس، حسگر اولتراسونیک ساخته شد که بوسیله یک قالب چاپ سه آجل گردیده با یک پلیمر اکریلیک نگهداری می‌شود.
اعضای پروژه در باب فرایند پرینت سه آتی و راه‌حل های به شغل گرفته گردیده اطلاعاتی منتشر نکرده اند. در هر شکل، این سنسور می بایست پیش گویی سیل و رواناب ذوب برف را سهل وآسان خیس نماید. در واقع این سنسور به صورت خاص از امواج صوتی برای ارسال و اخذ پالس ها، و از مجال میان ارسال و اخذ بر روی سطح آب برای اندازه گیری تغییر و تحول طول آب به کارگیری می نماید. نصب، محافظت و تعمیر سیستم پایانی که یکی هدف ها مهم ۳D-PAWS بود راحت میباشد. یک سنسور در دو هفته،گزینه تست قرار گرفت و رکورد بارش برف۴/۵ متری را سوای زخم اندازه گیری کرد. دیگر دستگاه های نصب‌ گردیده با توفیق به نقطه نهایی رسیده ‌اند و اعضای پروژه به تامل ابزارهای پرینت سه ‌آینده گردیده به ‌ویژه برای تحقیق بر چگونگی هوا در آجل میباشند.

طرح کاربردی – PolyJet و FDM

۹ بازديد
فناوری های پرینتر سه آینده PolyJet و FDM با ساخت سبک های پرینتر سه بعدی دندانسازی سه آجل با با کیفیت و ظریف معماری و همینطور سهولت استعمال از آن‌ها، این اذن می‌دهند که طراحان سبک هایمفهومی سع آتی ارزان قیمتی را برای تک تک فرآیند ساخت‌و‌ساز سه آینده کنند. مواد نخستین ارائه گردیده به وسیله هر دو فناوری ساخت و ساز رو به بالا این اذن را می‌دهند که قسمت پسا ساخت‌و‌ساز سه آجل و پردازش برای ارتقاء چگونگی سبک های سه آجل را اجرا دهید سبک های به دنیا آمدن گردیده سه آتی، قادر است به راحتی قسمت های متصل را در چنگ شما قرار دهد تا قابلیت و امکان تجسم داخلی را مهیا نماید. سبک های مفهومی بسیار گران قدر نیز می‌توانند به قطعات کوچکتر تقسیم شو ند و ولی بعداز پروسه ایجاد به وسیله پرینتر سه یعدی مونتاژ گردیده و به وسیله طیف وسیعی از اپوکسیها یا این که حلالها به هم اتصال داده می‌شوند به گونه ای که، بی نقص و یکپارچه چشم میگردند و حتی یک تیکه ساخت‌و‌ساز گردیده اند.
روایت مشتری پرینتر سه آتی FDM
کمپانی سرویس ها پرینتر سه آتی Reprographics که در کالیفرنیا واقع میباشد، سبک های سه آتی معماری را برای مشتریان خویش می سازد. مشتریان می بایست طبقه به طبقه سبک سه آینده معماری خویش را ببینند به نحوی که آن‌ها نیاز به پباده سازی مستقل دارا‌هستند ولی بایستی بتوانند روی هم قرار گیرند و به صورت واخد در آیند. در حالی که‌این سبک ها صرفا برای اکران می باشند، اکثری از آنان دارنده دیوارهای نازک میباشند، به این ترتیب دوام، مدام قضیه ای مهم این سیرتکامل مدلهای سه آتی معماری است. سبک سازی سنتی نیاز به مهارت و ماهر است تا دیوار ها را با هم لینک دهند و بخشها را در مکان خویش قرار دهند. خلال این، سبک های سنتی دربرگیرنده مرور فرصت می‌شوند و زیر اثر فرصت قرار می‌گیرند.

پرینت سه بعدی و خدمات نمونه سازی سریع

۹ بازديد
اکنون ما گسترش های روزمره در مسئله تکنولوژی را شاهد هستیم. پرینتر سه بعدی دندانسازی تحت عنوان یک فیض روند گسترش و پباده سازی در پیشرفت کالا را می اقتدار با تمرکز و یکباره جاری ساختن اعطا کرد.
امروزه فراهم سازی مثال های نخستین قادر است در سریع ترین فرصت صورت بپذیرد. سرویس ها مثال سازی نخستین سریع همینطور مشتریان را حاذق می سازد تا در پباده سازی های خرد در پوسته کارها مالی خرد کمپانی نمایند. یکی‌از واپسین پروتکل های بسط سریع، مثال سازی اول سریع سه آتی میباشد. هرکدام از سرویس ها مثال نخستین نقاط قوت و ضعف خویش را در ارتباط با مواد گزینه به کار گیری و بخش اعظمی جنبه های دیگر داراست.
مثال سازی سه آجل سریع به وسیله اکثری از شرکت های در سراسر دنیا برای ایجاد کرد مثال اول فرآورده و تست کوشش مثال های ساخت گردیده قابل قبول و پذیرفته شد‌ه‌است.
داده ها به وسیله تست مثال ساخت گردیده به دست میاید و بعد برای افزایش مثال نخستین به کارگیری می‌شود. گسترش و شفافیت در مثال نخستین کالا به گروه ارتقا متاع علت برای همت و کارآمدی بیشتر میبخشد که برای ساخت آن، مهندسان متاع نیز در ساخت‌و‌ساز متاع آخری با کمترین هزینه سرگرم می گردند.
سرویس ها مثال سازی نخستین سریع سه آینده خیر فقط به کمپانی امداد می نماید تا در حین صرفه جویی نماید بلکه سبب ساز صرفه جویی در هزینه نیز میشود.
سرویس ها مثال سازی نخستین سریع دنیا را با سرویس ها پباده سازی متاع آشنا کرده و همینطور جنبه جدیدی را در مرحله توسعه و گسترش مال ارائه داده میباشد. ریسک مرتبط با مرحله پباده سازی به معیار مشخصی به دست‌کم رسیده میباشد و با کمتر شدن ریسک، مخارج مرتبط با مثال سازی فرآورده نیز به دستکم می‌رسد. مثال نخستین پباده سازی گردیده می‌تواند از روش یک خدمت مثال سازی نخستین گزینه تست قرار گیرد و آنگاه می اقتدار آن را ارتقا اعطا کرد. براین اساس این سرویس ها مثال سازی با بسط نو در مورد پباده سازی مال مطرح گردیده است.
سرعت یک کدام از دیگر از خصوصیت های سرویس ها مثال سازی نخستین سریع میباشد و با معرفی مثال سازی سه آجل آن حتی عالی نیز شد‌ه‌است. در اینگونه دنیای رقابتی فراهم نمودن تکنولوژی تازه پیش از رقبا ضروری میباشد و سرویس ها مثال سازی نخستین سریع یک آیتم خوب برای ایفا این فعالیت میباشد. همینطور آن مجموعه از کمپانی هایی که در وضعیت دشوار مالی میباشند این نوع خدمت های مثال اول به آن‌ها یاری خواهد کرد تا از ورشکستگی نجات یابند.
امروز با سپری شد هر دقیقه تنی چند از محصول ها ساخت گردیده در رمز تا رمز عالم آیتم به کار گیری قرار میگیرد. این چاپگرهای سه آجل سریع با تکنولوژی مثال سازی نخستین به ایجاد کنندگان یاری می نمایند تا طرح ها و سبک های تولیدات بعدی خویش را ارائه دهند.
در صورتیکه شما نیاز به سبک های سه آینده برای جنس خویش دارید پس مثال سازی اول سه آجل سریع برای شما راهکار قابل قبولی میباشد.

12 نکته مربوط به لیتوفن

۷ بازديد
هرچه ضخامت ورق لیتوفین کمتر باشد سود پرینتر سه بعدی دندانسازی بهتری نتیجه ها شود برای این شغل بهتراست ضخامت را فی مابین 0.1 تا 0.2 قرار دهید.
معمولا فیلامنت سپید رنگ اثر بیشتری در زیبایی لیتوفین شما خواهد داشت.
برای آنکه خط جوش درصفحه نمایان نشود در اپلیکیشن کیورا از نصیب z seam Alignment آیتم sharpest corner را فعال نمایید.
پیکربندی عکس را (در تارنما هایی که برای لیتوفین به کار گیری می‌کنید) بر روی positive image تهیه و تنظیم نمائید.
همت نمائید از عکس های کیفیت عالی برای این فعالیت استعمال نمایید.
هرچه rendering resolution کمتر باشد، چگونگی عکس بهتری خواهید داشت.
برای لیتوفین خوب میباشد از موقعیت ایستاده به مکان خوابیده استعمال فرمائید.
مطلقا مقدار infill را بر روی صد در صد قرار دهید.
برای تهیه و تنظیم لیتوفین های کروی از جریان و سرعت های ذیل به کارگیری نمائید.
ساپورت را غیر فعال فرمائید.
از نصیب fill gaps نرم‌افزار آیتم every where را گزینش فرمایید.
برای پرینت، قطعه را در جهت y قرار بدید (دریک سمت با جنبش بد) تا احتمال افتادن قطعه کمتر گردد.

ساخت میکروسکوپ با قابلیت تشخیص میکروپلاستیک با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی

۸ بازديد
دریاها و اقیانوس‌ها سال‌ هاست که از آلودگی پلاستیکی مشقت می ‌مارک. پرینتر سه بعدی دندانسازی در حالی که برخی از پلاستیک ‌ها به راحتی روی سطح آب قابل مشاهده می باشند، بعضا دیگر با دیده غیرمسلح نامرئی می‌باشند که معضل دیگری ساخت و ساز می ‌نمایند. میکروپلاستیک‌ ها گاهی تا۷۰ موازی خرد ‌خیس از ضخامت مو سر آدم میباشند و بوسیله سیرتکامل ‌های گیاهی و جانوری در اندازه ‌های متعدد بلعیده می‌ شوند. ابتکاراتی در مقیاس جهانی برای تشخیص خوب میکروپلاستیک ها و پاک سازی اقیانوس ها پیشرفته میباشد، البته از آنجایی که واحد سنجش آلودگی بسیار زیاد میباشد این تطهیر به مجال نیاز دارااست. با این حالا، این پروژه زیر رهبری دسته MIDAS با به کارگیری از فناوری پرینت سه آینده در راستای حل این بحران جنبش می نماید.
ایجاد کرد میکروسکوپ با امکان تشخیص میکروپلاستیک با به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آجل
خرید پرینتر سه آینده
میکروسکوپ پرینت سه آتی گردیده و هوش تصنعی و مصنوعی
پروژه این میکروسکوپ پرینت سه آینده گردیده در ماه می ۲۰۲۱ استارت شد. این پروژه صرفا برای ایجاد یک دستگاه کاربردی خلا، بلکه در راستای پیشرفت چندین الگوریتم مطابق هوش تصنعی و مصنوعی جهت تسهیل تشخیص میکروپلاستیک ها بود. طبق اعلامیه منتشر گردیده بوسیله کالج پلی تکنیک کارتاخنا، فاز اولیه با ایجاد کرد میکروسکوپ و او‌لین تست‌ های عکس ‌برداری تمام شد. پژوهشگران به زودی استارت به توسعه و گسترش الگوریتمی خواهند کرد که تشخیص میکروپلاستیک ها را تسهیل کرده و در غایت مثال ها را در بندر کارتاخنا گردآوری ککند. آن‌ها درخصوص فناوری چاپگر سه آجل آیتم به کارگیری محتاطانه شغل کرده و هنوز اطلاعاتی منتشر نکرده اند.

جوهر زیستی پرینتر سه بعدی با پایه گرده گل آفتابگردان

۸ بازديد
گروهی از دانشمندان در دانش کده صنعتی نانیانگ سنگاپور (NTU) جوهر جدیدی پرینتر سه بعدی دندانسازی با قابلیت و امکان پرینت سه آجل پیشرفت داده اند که از گرده گل آفتابگردان ایجاد شده است. این جوهر زیستی با دوام، مقرون به صرفه و سازگار با دور و اطراف زیست قادر است برای ساخت و ساز قطعات برای مهندسی بافت یا این که دارو رسانی آیتم به کار گیری قرار گیرد. یکی مزایای این جوهر زیستی با اساس گرده گل آفتابگردان، بضاعت نگهداری صورت خویش بعد از گذاشتن روی کاغذ تشکیل داد یک پرینتر سه آجل زیستی میباشد که پباده سازی جنس پایانی را سهل وآسان خیس می سازد.
پیشنهاد آنلاین پرینت سه آتی
توسعه و گسترش یک جوهر پرینت سه آتی جدیدی با به کار گیری از گرده گل آفتابگردان
تکنولوژی پرینت سه آتی زیستی، تک تک تکنیک هایی را که قابلیت و امکان ایجاد کرد ساختارهای سلولی با خصوصیت های شبیه بافت های طبیعی را مهیا می نمایند گرد هم آورده میباشد. احتمالاً پرکاربردترین این روند ها اکستروژن میباشد. چاپگر سه آتی زیستی مانند یک پرینتر سه بعدیFDM ، جوهر که معمولاً یک هیدروژل دربردارنده سلول میباشد را لایه به لایه تزریق می نماید. یکی وسیع ترین معضل های این تکنیک، نگهداری صورت هیدروژل میباشد. به همین برهان میباشد که جوهر به صورت سنتی در نوعی ماتریس تزریق می‌شود که بعداز اتمام فرایند کنار گذارده میگردد. به این ترتیب پژوهشگران دانشکده NTU سنگاپور می خواستند جایگزینی پیدا نمایند تا دیگر از ماتریس استعمال نکند و براین اساس ضایعات مربوط به پرینت سه آتی زیستی را به دست کم برسانند.

پرینت سه بعدی و گچ گیری استخوان های آسیب دیده

۶ بازديد
تکنولوژی پرینت سه آجل توشه دیگر در عرصه پزشکی به امداد بیماران می شتابد. پرینتر سه بعدی دندانسازی از پیشین تا به اکنون استخوان های شکسته را با گچ گیری معالجه می کردند. البته با ورود تکنولوژی پرینت سه آتی به دنیای پزشکی این قابلیت و امکان به وجود آمده تا گچ های عالی و حتی با ظاهری قشنگ را برای هر بیماری به صورت سفارشی پرینت گرفت. به دنبال بیشتر بخوانید.
گچ پرینت سه آجل گردیده چیست؟
پرینت سه آجل و گچ گیری استخوان های مصدوم
یک گچ پرینت سه آتی گردیده در واقع یک گچ ارتوپدی قالب ای میباشد که اکثر اوقات از گچ درست شده و برای اثبات نگه داشتن اندام یا این که بخشی از تن به خواسته بهبودی قسمت مصدوم در وضعیت شکستگی استخوان آیتم استعمال قرار می‌گیرند. گرچه گچ های تشکیل شده سنتی در بهبودی استخوان های شکسته مفید می‌باشند، ولی محدودیت های زیادی را ساخت و ساز می نمایند. قبل از این حقیقت میباشد که‌این گچ ها از نگاه ظاهری نامطلوب بوده و پوشیدن آن ها ریلکس وجود ندارد، محدودیت های دیگری نیز وجود داراست:
اندام مجروح در طی عصر معالجه غیر قابل دسترس میباشد. در سود شخص حس غم و کم آبی در پوست پایین گچ می نماید. از آن‌جا که اندام شکسته با گچ پوشیده گردیده است، منطقه ذیل گچ نمی تواند پاک خواهد شد و بعضی وقت ها ممکن میباشد منجر ایجادعفونت یا این که اگزما گردد.
گچ ها میتوانند وزن قابل توجهی داشته باشند که منجر ساخت‌و‌ساز محدودیت در جنبش میشود.
این گچ ها ضد آب نبوده و در شکل تر شدن شکسته و پروسه بهبود را مختل می نمایند.
گچ های پرینت سه آتی گردیده خیر فقط توانمند به حل محدودیت های فوق هستند بلکه بر مبنای طرح های آیتم به کار گیری مزایای بیشتری نیز ارائه می‌دهند.

پرینت سه بعدی صندلی فلزی

۷ بازديد
یک کمپانی دارای تخصص در موضوع پرینت سه آتی فلزی به اسم MX3D، پرینتر سه بعدی دندانسازی از جدیدترین پروژه تشکیل داد خویش رونمایی نموده است. این پروژه بسط یک نیمکت فلزی با پباده سازی شگفت انگیز به صورت یک رینگ گشوده با استعمال از فناوری پرینتر سه آجل میباشد. این بنا که Oregon Dragon Bench اسم داراست، در مقابل ساختمان لبرون جیمز در بیورتون نصب شد‌ه‌است. ساختمان لبرون جیمز تحت عنوان راءس خلاقیت نایک آستفاده می‌شود. بعد ها این نیمکت پرینت سه آتی گردیده ۱۰ در ۳ در ۵/۲ متر میباشد که با به کار گیری از دستگاه پرینتر سه آینده رباتیکی ابتکاری کمپانی MX3D تاسیس شده است.
پیشنهاد آنلاین پرینت سه آینده
تشکیل داد صندلی فلزی با استعمال از تکنولوژی پرینت سه آینده
کمپانی MX3D پیش از اینً یک پل فلزی پرینت سه آجل گردیده را گسترش داده میباشد که با توفیق در قلب آمستردام نصب گردیده‌است. ایجاد کرد این پل بزرگ به بعد ها ۲/۱۲ متر ارتفاع، ۳/۶ متر پهنا و ۱/۲ متر طول، کلاً به ۶ بدن فولاد نیاز داشت. گسترش این پل پرینت سه آتی گردیده برای گروه آفریننده یک روند خسته کننده و طولانی بود چون بایستی برای تشکیل داد این بنا با شکوه تخصص های خویش را در قضیه پباده سازی و تشکیل داد رو به بالا با یکدیگر مخلوط می کردند. فردی که پشت این کانسپت تازه قراردارد، کسی وجود ندارد جز طراح و کارآفرین هلندی Joris Laarman، که به خیال اثرهایش که با الهام از فناوری های نوظهور پیشرفته اند دارای شهرت میباشد.

تاریخچه نمونه سازی سریع

۷ بازديد
در آخرها ده سال ۶۰ میلادی هربرت ولکر (Herbert Voelcker) که یک مدرس مهندسی  پرینتر سه بعدی دندانسازی در کالج روشستر (Rochester) که بعدا به کرنل (Cornell) تغییر‌و تحول اسم یافت، بود؛ به‌این تفکر به زمین خورد که به چه شکل میشود شغل های غامض را بوسیله دستگاه های خود کار که از کامپیوتر دستور میگیرند جاری ساختن بخشید. در آن مجال این سیرتکامل از دستگاه ها جدیدا در کارخانجات ظواهر گردیده بودند.
به صورت خاص ولکر در پی این بود که بتواند خروجی یک اپلیکیشن پباده سازی کامپیوتری را به دستگاه بفرستد و آن را بسازد. وی با یاری های مالی بنیاد ملی علم ها ایالات متحده NSF شغل بر روی این پروژه را استارت کرد. وی آغاز سرگرم مسایل ریاضی مرتبط با سبک سازی یک جسم سه آتی شد. فیض این شغل های وی ابزار ریاضی میباشد که امروزه در کل قابل انعطاف افزارهای پباده سازی مهندسی به عمل برده می گردند و از یک اسباب و اثاث بازی تا یک آسمانخراش را با آنان پباده سازی می نمایند.
در ده سال هفتاد ولکر بیشتر به پروسه ایجاد خویش قطعه روی آورد و از ریاضی ها مسافت گرفت. اندیشه ها وی برای پیاده سازی یک قطعه بیشتر مشابه شغل مجسمه سازان بود که از یک جسم بزرگتر با براده برداری و تراش دادن به قطعه مهم می رسند و آن را از دل جسم خارج می کشند. این محور به عبارتی کاری میباشد که امروزه در دستگاه های توسعه یافته CNC اعمال می‌گردد.