چگونه رزین پرینتر سه بعدی باقیمانده را ذخیره کنیم؟

۳ بازديد

در صورتیکه مقدار متعددی رزین باقی‌مانده یا این که جان دار دارید، بایستی مطمئن گردید که آن‌ها به صحت ذخیره گردیده اند و برای استعمال دوباره سدر شکل نیاز فراهم میباشند. خوب پرینتر سه بعدی دندانسازی میباشد برای دستور کار های ذخیره سازی مطلوب از خالق ی آن رزین اطلاعاتی را اخذ فرمایید ، ولی مقررات کلی وجود دارااست که می‌توانید از آن ها تبعیت نمایید.



شایسته ترین ظروف برای مراقبت رزین آنهایی می‌باشند که رزین در بالا در آن ها حمل گردیده است. این ظروف بطری های مات و مقاوم در قبال UV میباشند که از عکس العمل رزین خودداری می نمایند.

محدوده دمایی ایده آل برای ذخیره سازی میان 5 تا 30 مرتبه سانتی گراد (41 جایگاه فارنهایت تا 86 مرتبه فارنهایت) میباشد. فارغ این دماها، زوال رزین سریع خیس شود.

همینطور حرکت دادن بطری های رزین خویش هر دو هفته یکبار برای اینکه به طور کامل ترکیب شوند، کار نیکی به حساب آورده می شود.
دقت داشته باشید که رزین ها ماندگاری محدودی دارا‌هستند. در صورتیکه مقدار متعددی رزین دارید، آغاز کارایی فرمایید از دیرین ترین بطری ها به کار گیری نمایید. تاریخ انقضای رزین می بایست روی هر بطری درج گردد. این مجال معمولاً حدود 1 سال بعداز ساخت‌و‌ساز میباشد، ولی ارقام ممکن میباشد بر پایه ی مارک و نوع رزین گوناگون باشد.



آیا گذاشتن رزین کم آب نشده در مخزن چاپگر سه آتی عالی میباشد؟
هنگام چاپ با رزین، به مجبور رزین کم آب نشده مازاد در مخزن رزین چاپگر خواهید داشت. به همین برهان، اکثر پرینترهای سه آینده دارنده درب های ضد اشعه ماوراء بنفش میباشند که میتوانید از رزین ما‌نده در قبال اشعه ماوراء بنفش حفظ نمائید.



در شرایطی‌که رزین باقی مانده ای در دستگاه یا این که تانک رزین خویش دارید که قصد دارید بعداً از آن به کارگیری نمایید، کافی میباشد آن را با درب آن بپوشانید و آن را در جایی قرار دهید که در معرض فروغ خورشید نباشد.

یک اتاق خنک و بدون نور برای این خواسته ایده آل میباشد. در اوضاع مطلوب، رزین پخته نشده را می اقتدار تا 2 ماه فارغ از حاد شدن در دستگاه و تانک مراقبت کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.