چاپ سه بعدی مخصوص دندانپزشکی

مزاياي پرينتر سه بعدي دندانسازي

چاپ سه بعدی مخصوص دندانپزشکی

۳ بازديد

کاربرد پرینتر سه آتی در دندان پزشکی (پرینتر سه آینده دندان پزشکی )
این روز ها در باب کاربرد پرینتر سه آینده در حوزه دندانپزشکی مطالب متعددی در مجلات و یا این که خبر ها پزشکی منتشر میگردد و با حدس وسعت مطالب منتشر گردیده می قدرت ذکر کرد که به لحاظ میرسد دیگر استعمال از این فناوری شگفت انگیز درین پرینتر سه بعدی دندانسازی صنعت اجتناب ناپذیر شد‌ه‌است و استعمال از پرینتر سه آجل در دندان پزشکی تحت عنوان ابزاری نوین و بسیار کاربردی بطور روز افزونی در اکنون پیشرفت میباشد و این مورد بایستی تحت عنوان یک مقوله اساسی در مشاجره دندانپزشکی آیتم تحقیق قرار گیرد.

دستگاه نو کمپانی استراتسیس(پرینتر سه آجل دندان پزشکی )
جدیدا کمپانی استراتسیس که تحت عنوان یک رخ جهانی در صنعت پرینت سه آینده و ساخت‌و‌ساز پرینتر سه آتی از دستگاه به طور کاملً تازه خویش در به کار گیری در صنعت دندان پزشکی رونمایی نموده است. این دستگاه که به اسم J5 DentaJet عرضه شد‌ه‌است جهت پاسخگویی به نیازهای صنعت دندانپزشکی پیاده سازی و تاسیس شده است و بر طبق فناوری مبلغی جت و یا این که Polyjet میباشد.

مبتنی بر گفتگوها این مجموعه، دستگاه پرینتر سه آجل J5 DentaJet به متخصصین قابلیت و امکان ساخت و ساز قطعات دندانپزشکی با سرعتی 5 موازی بیشتر از دستگاه های مو جود در بازار را می‌دهد و به کارگیری از آن همینطور معدود هزینه خیس میباشد. مطابق گفتگوها این مجموعه، دستگاه نو تحت عنوان یک دستگاه بسیار کاربردی بوده و می قدرت از آن به عوان یک عنصر مهم در صنعت دندان پزشکی و بخصوص کسانی که از تکنولوژی پرینت سه آجل در راستای ایجاد تولیدات دندان پزشکی کار میکنند بکار گرفته گردد.

امروزه پرینتر سه آتی تبدیل به ابزاری بسیار کارآمد برای متخصصان صنعت دندان پزشکی گردیده‌است و هر روزه بر تعداد یوزرها این تکنولوزی در‌این صنعت افزوده می گردد که برهان آن را می اقتدار در توانمندی تکنولوژی پرینت سه آتی در تشکیل داد گونه های پوسته های دندان سازی، راهنماهای جراحی و یا این که تحت عنوان ابزاری جهت تشکیل داد تاج دندان و یا این که ایمپلنت دانست.

از فناوری ساخت‌و‌ساز رو به بالا و یا این که به عبارتی پرینتر سه آتی برای ایجاد اکثری از محصول ها دندان پزشکی استعمال می‌گردد. به نحوی که تقریب زده می‌گردد قیمت بازار آن تا سال 2025 به حدود 930 میلیون دلار رسد که عدد قابل توجهی میباشد. کمپانی استراتسیس با درایت از نقش پرینت سه آجل و پیشرفتی که می بایست در این باره تولید گردد، مایل میباشد شیوه حلی سریع به پزشکان ارائه دهد.

اقای فیلیپ مدیر یک کدام از قسمت های کمپانی استراتسیس میگوید: اینک سبک های دندانپزشکی و ارتودنسی متعددی با استعمال از تکنولوژی پرینتر سه آجل دندان پزشکی ساخته میشوند اما نقص‌ دستگاه های کنونی سرعت کارکرد آن‌ها میباشد که با استعمال از دستگاه تازه پرینتر سه آجل دندان پزشکی دگرگونی بزرگی در حین تشکیل داد تولید ها ساخت و ساز می‌گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.